Friday 27 January 2012

Aisya & Ibu Menulis

Pengalaman mengandug dan membesarkan anak pertama merupakan sesuatu yang sungguh bernilai bagi saya. Alhamdulillah, saya sangat bersyukur dengan rezeki pemberian Allah serta pengalaman yang sungguh mengujakan. Sudah tentu mengujakan bagi insan yang melahirkan anak pertama. Melihat perkembangan bayi dari hari ke hari membuatkan hati ingin menitipkan kenangan itu agar tidak akan dilupakan begitu sahaja.  Malah blog ini mungkin dapat menjadi manfaat kepada orang lain terutama yang bakal melahirkan anak pertama atau yang sedang membuat persediaan menjadi seorang ibu.

Sebelum ini saya mempunyai sebuah blog peribadi dan sudah mempunyai ramai kenalan blog. Tetapi, disebabkan faktor keselamatan keluarga, saya terpaksa memadam blog tersebut. Sudah tentu perasaan rindu menulis membuak-buak di hati kerana menulis itu dunia saya. Perasaan sedih terpaksa meninggalkan kawan-kawan blog dan kenalan memang tidak dapat saya gambarkan.

Kini saya muncul lagi dengan penulisan gaya baru tetapi mungkin dapat dibaca oleh sesetengah kawan. Saya berharap agar artikel yang saya tulis akan menjadi sumber perkongsian ilmu serta menjadi kenangan untuk bayi saya apabila besar kelak.

Salam perkenalan daripada saya, Aisya.


1 comment:

  1. How To Play Baccarat – A Beginner's Guide
    Before you play Baccarat, you will need to know 제왕카지노 how to play the game. As 바카라 a beginner, it may seem like you need 1xbet korean to learn some of the basics, in order to

    ReplyDelete